Ruszyły zapisy dla przedsiębiorców chcących wziąć udział w szóstej wiosennej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” – podała Polska Organizacja Turystyczna.
Jak czytamy w komunikacie, „Polska Organizacja Turystyczna (POT) zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji, która odbędzie się w weekend 15-17 marca”. „Rejestracja partnerów potrwa do 12 lutego, natomiast sprzedaż ofert ruszy 28 lutego” – podano.
POT podkreśla, że celem akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizowanej przy współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki, jest „zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Jednakże głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna”.
„Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem” – czytamy w informacji.
Cytowany w komunikacie prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk powiedział, że „nasza akcja, co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe”. „W piątej edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej” – dodał Andrzejczyk.
POT zwraca uwagę, że „oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji POT planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych” – dodano.
W komunikacie czytamy również, że „takie działanie pobudza krajowy ruch turystyczny, co potwierdzają wyniki poprzednich edycji. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc.”
„W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach” – podano w informacji.